Recap Maart: Digital & Influencer Marketing

apr 09, 2018 by Digital Wednesday in  Recap

Afgelopen woensdagavond (28 maart) was de zaal in Igluu weer goedgevuld met een enthousiast publiek.

Leroy van Limbeek en Marco Wallenburg van DEPT agency ‘managen’ influencers en drukten ons op het hart dat een miljoen volgers helemaal geen garantie voor succes is. Met meerdere ‘niche’ influencers kun je veel meer impact maken. Bereken engagement rate in relatie tot bereik, dat geeft een eerlijker beeld.
> Bekijk de livestream terug.

Influencer Chloë Alyshea bewaakt haar personal brand streng en zegt vaker nee dan ja tegen een aanvraag. Haar tip? Voor merken: “Geef bloggers de ruimte”. En voor vakgenoten “Blog niet voor het geld en weet wat je waard bent”.
> Bekijk de livestream terug.

Tim van der Wiel, mede-eigenaar van GoSpooky – met nét 20 lentes jong onze jongste spreker ooit – kwam met een paar krachtige statements. ”De meeste marketeers geven liever geld uit aan wat ze gewend zijn en steken niet hun nek uit.” en “Vind je influencers NU, over een paar jaar kan je ze niet meer betalen.” Die kunnen we in onze zak steken Tim.
> Bekijk de livestream terug
.

> Bekijk hier de foto’s gemaakt tijdens het evenement.

 

Digital Wednesday

Digital Wednesday

maandelijkse dosis digital

View profile