Alle sprekers tot 2022

Metaverse

16 februari 2022

Sander Duivestein
Trend analyst

 

Sander Duivestein is spreker, trendwatcher, internetondernemer, adviseur en columnist over de impact van digitale technologie op mensen, bedrijven en onze maatschappij. Als  veelgevraagde gast in diverse radio- en televisieprogramma’s vertelt hij ons over de huidige internetcultuur die steeds bepalender wordt en over de manier waarop we spelen, wonen, leven en werken.

Ceren Doganay Karaca
Agency Development Lead bij Meta (Facebook) 

 

Ceren Doganay Karaca trad in mei 2013 in dienst bij Meta om te zorgen voor het strategische partnerschap met WPP in EMEA . Dit doet ze, door initiatieven en programma’s op te bouwen die wederzijdse groei en impact stimuleren. 

Deze Engelstalige spreekster begon haar marketingcarrière in 2000 bij een film- en marketingbedrijf dat samenwerkte met Warner Bros. In 2005 maakte ze de overstap naar de wereld van media en reclame, bij bureaus als ZenithOptimedia, OMD en WPP’s Mindshare Worldwide. Daar beheerde Ceren budgetten van honderden miljoenen voor wereldwijde adverteerders op internationale markten. Daarbij won ze meerdere prijzen tijdens haar ambtstermijn bij bureaus. Bij Meta ontving ze tot nu toe meerdere ‘Power of Partnership Awards’ en is ze de co-leider van het London Social Good Committee.

Ruud Dankers
Creative Lead bij TDE 

 

Ruud Dankers is Creative lead bij TDE, digital creative agency in sports. Zijn liefde voor emerging technologies past hij toe in concepten en campagnes voor clubs en merken binnen de sport. Met Momentible verkocht TDE NFT’s namens PSV, Eliud Kipchoge en Wout van Aert.

Sander Duivestein

Trend analyst

Ceren Doganay Karaca

EAgency Development Lead bij Meta (Facebook) 

Ruud Dankers

Creative Lead bij TDE 

Pieter-Jan Pieters

Co-CEO & Founder of OWOW

Jana van den Bergen

Fashion for Good

Bas Ploeg

Founder of AnimalVoice.io

Social change through digital media

20 oktober 2021

Bas Ploeg
Founder of AnimalVoice.io

 

WWF (WNF) created its own smart voice app where you can bring all sorts of lifelike animals into your very own living room. Why? They want to teach our smallest generation what it’s like to be a lazy panda or endangered rhino in the wild. And also, they strive to draw attention to our vulnerable mother nature and animals. Bas Ploeg from AnimalVoice.io will tell you everything about it.

Jana van den Bergen

Fashion for Good 

 

Jana van den Bergen will host a keynote on behalf of Fashion for Good during the Dutch Design Week edition of Digital Wednesday. The name already implies it: they want to bring #sustainable #fashion forward until we are climate positive, fair for all and circular by design. Not the slightest goal.

Pieter-Jan Pieters
Co-CEO & Founder of OWOW

 

Have you ever been able to real time follow what ultimately happens to your donation to a charity? OWOW did it! They created an app which shows real-time how donated sports equipment is used in refugee camps, to show more #transparency, to show the good evolution in the camps and to remove the gap and mistrust that sometimes prevails. Pieter-Jan Pieters will share how these kinds of projects are used to improve the mental health of employees during the special Dutch Design Week Design Week of Digital Wednesday.

Next level content marketing

15 september 2021

Joris Verhaak en Levi Sars
Creative Strategy/Partner en Creative Director at Fama Volat

 

Joris en Levi gaan praten aan de hand van de Bavaria case: Hoe we vanuit een sterk inzicht vanuit de doelgroep een hero campagne opbouwen die gedrag verandert. En hoe we vervolgens dat opvolgen met relevante content.

Jasper en Fleur van Zandbeek Eigenaren van Zandbeek, pioniers in contentmarketing

 

Bij Zandbeek worden complexe thema’s omgezet in creatieve en aansprekende contentprogramma’s. Van BtoC tot BtoC. En van commerciële organisaties tot maatschappelijke uitdagingen. Hoe pak je ingewikkelde thema’s aan? 

Maar liefst 69% van alle commerciële content wordt nooit gezien door de doelgroep. Met originele contentformats blijft jouw merk dit lot bespaard. Fleur en Jasper van Zandbeek geven hun visie op contentmarketing anno nu.

Victor Riparbelli Synthesia CEO & Co-founder

Synthesia maakt gebruik van de deepfake techniek om videocontent te personaliseren en in te zetten voor krachtige marketing campagnes. Deze presentatie zal dus meer gericht zijn op een technische innovatie die de mogelijkheden van digital content weer vergroot. Er is een case met Lionel Messi voor Lays ontwikkeld. Ik vraag Victor hierover te vertellen. Heb dinsdag een call met hem.

Deepfake techniek biedt enorme nieuwe kansen voor video content. De techniek brengt veel ethische vraagstukken op, maar biedt juist ook enorme kansen voor creatieve campagnes en personalisatie. Victor vertelt over de ontwikkeling van content en hoe deze techniek snel een plekje zal krijgen in het content landschap.

Joris Verhaak en Levi Sars

Creative Strategy/Partner en Creative Director at Fama Volat

Jasper en Fleur van Zandbeek

Eigenaren van Zandbeek, pioniers in contentmarketing

Victor Riparbelli

Synthesia CEO & Co-founder

Pim van Boekhold

Head of Programmatic Strategy bij Greenhouse

Boris Leenaars

Presales Team Lead Western & Southern Europe bij Sitecore

Stefan Oude Wesselink

Sales Manager bij Opt Out Advertising (voormalig STER-medewerker)

COOKIELOOS LEVEN, KAN DAT?

19 mei 2021

Pim van Boekhold
Head of Programmatic Strategy bij Greenhouse

 

Pim neemt je in deze editie mee in de wereld van cookies. Hij licht toe wat cookies nou precies zijn, hoe je ze inzet, welke trends en ontwikkelingen momenteel spelen en of er mogelijke controversies op cookiegebied zijn. Hij belicht de cookie thematiek ook vanuit een ander perspectief; wat gaat de impact zijn op het behoud van een gezond media ecosysteem en staat de waarde-uitwisseling van het internet met vrije toegang tot content in ruil voor advertenties onder druk?

Boris Leenaars
Presales Team Lead Western & Southern Europe bij Sitecore

 

Boris Leenaars is Solution Engineer Manager bij Sitecore. Al sinds de jaren 90 ontwikkelt oplossingen waarmee organisaties in digitale kanalen relevant en effectief voor hun klanten kunnen zijn.

Stefan Oude Wesselink
Sales Manager bij Opt Out Advertising (voormalig STER-medewerker)

 

Stefan Oude Wesselink is Sales Manager bij Opt Out Advertising. Opt Out Advertising is een startup, opgericht door oud-STER digital werknemers en technologiepartner Ortec. Opt Out Advertising brengt haar kennis en ervaring voor privacyvriendelijk adverteren naar de markt, een domein dat momenteel sterk aan interesse wint.

VERANDERINGEN DOOR EN NA CORONA

17 maart 2021

Jan Nieuweboer Innovatiemanager binnen HR van Rabobank. Binnen de bank is hij ‘Mister Future of Work’.

Jan heeft een achtergrond in onderwijstechnologie, change- en projectmanagement en innovatie. Rode draad in zijn werk is de relatie tussen mens en technologie. Na een carrière in consultancy, bij de overheid en als zelfstandig ondernemer heeft hij zich 2010 verbonden aan Rabobank.

Garikai van Weydom heeft jarenlange ervaring met (markt)onderzoek en data-analyse.

Sinds 2019 bekleedt hij de functie van Senior Marketing Analyst bij Funda.

Dagelijks houdt hij zich bezig met het inzichtelijk maken van trends en bewegingen op de woningmarkt, door verschillende databronnen te combineren. Zo brengt hij onder andere in kaart hoe de woningmarkt zich ontwikkelt en wat de impact van een pandemie op de woonwensen van huizenzoekers is. Hoe ontwikkelt de markt zich? Wat is de impact van corona op de woonwensen van huizenzoekers?

Jan Nieuweboer

Innovatiemanager binnen HR van Rabobank

Garikai van Weydom

Senior Marketing specialist bij Funda

Sander Duivenstein

Trendwatcher

Rami Ismail

Independent game developer

The new intimacy is digital

21 oktober 2020

Sander Duivestein is spreker, trendwatcher, internetondernemer, adviseur, auteur en columnist over de impact van nieuwe technologie.

Uit naam van VINT (het Verkennings Instituut Nieuwe Technologie van ICTdienstverlener Sogeti) schreef hij in de afgelopen jaren meerdere boeken en rapporten over onder andere het Internet of Things, Wearables, Big Data, Social Media, Mobile, Cloud Computing en de economische crisis.

Rami Ismail is an award winning independent games and tool developer. His insights helped shape industry opportunities for game communities and independent game developers worldwide.

Now he continues to advocate the creation of a fairer and more equal industry for developers anywhere through his work at gamedev.world. His versatility and work resulted in him receiving a wide range of recognition, like the Game Developers Choice Ambassador Award, the IndieCade Gamechanger Award, and a Forbes 30 Under 30 nomination.

Digital Dystopia

30 september 2020

Rachel Lowenstein (Associate Director – Mindshare New York, VS) zoomt in op de media kant van een mogelijke dystopische toekomst.

Geïnspireerd door de Netflix serie Black Mirror heeft zij gewerkt aan twee seizoen van verhalen over mogelijke dystopische uitkomsten voor adverteren, het medialandschap en merken. Rachel schetst aan de hand van deze verhalen een beeld van hoe de toekomst van marketing zich mogelijk gaat ontwikkelen die niet positief stemt.

Stefan Brehm is lid van het onderzoekscluster van Lund University over “Digital China” en onderzoekt de rol van technologie bij sociale en politieke veranderingen.

 Hij is ook lid van de Lund University Human Rights Research Hub. Stefan neemt ons mee in de huidige ontwikkelingen in China. Hoe werkt het door de communistische partij ingevoerde Sociale Krediet Systeem en is dit inderdaad het begin van een digitale dictatuur? Stefan spreekt hierover en beantwoordt de vragen of we ons in het Westen terecht zorgen moeten ma

Vincent C. Müller is Professor voor Philosophy of Technology at the Technical University of Eindhoven (TU/e).

Müller staat bekend om zijn onderzoek naar theorie en ethiek van disruptieve technologieën, met name kunstmatige intelligentie. Hij neemt ons mee in de risico’s van kunstmatige intelligentie, het bereiken van singulariteit, de rol van ethiek daar in en zijn standpunten in de regulering van de wereldwijde wedloop in de ontwikkeling van kunstmatige intelligentie.

Rachel Lowenstein

Mindshare New York

Stephan Brehm

Lid onderzoekscluster – Lund University Zweden

Vincent Müller

Professor voor filosofie van technologie – Technische Universiteit Eindhoven (TU/e)

John van Beek

CEO, iQuality

Henk Bolhuis

Reprise

Willem Rossieau

CEO, GX Software

Personalisatie

26 augustus 2020

John van Beek, medeoprichter en managing partner van Iquality Business Solutions B.V. is al meer dan 25 jaar actief op het snijvlak van IT en Business.

Binnen de organisatie houdt hij zich voornamelijk bezig met coaching en strategic concepting van unieke digitale producties met daarbij het oog op kwaliteit en duurzaamheid.

John heeft door de jaren heen diepgaande kennis opgebouwd van Content Management Systemen en Digital Experiene Platforms en is een kenner van toepassingen en trends die hiervoor in de markt beschikbaar zijn. 

Om personalisatie succesvol in te zetten is een samenspel van technologie, gegevens, mensen en processen nodig. John neemt je mee in alle benodigdheden die dit met zich meebrengt. Hij vertelt over de mogelijkheden die personalisatie biedt, de belangrijkste onderdelen en hoe ze samenwerken.

Henk Bolhuis, CRO Product Specialist bij Reprise. Elke dag help ik bedrijven met het bereiken van een frictieloze klantreis op basis van data en onderzoek om meer omzet uit bestaande kanalen te halen.

 Samen met het UX & CRO Team van Reprise werkt Henk voor klanten zoals; Rabobank, Freo, Fietsvoordeelshop en HBM-Machines.

Technologie is vaak een grote driver om op basis hiervan te gaan personaliseren. Vele bedrijven willen personalisatie als technologie inzetten maar zijn hier echter nog niet klaar voor. Henk neemt je mee in de wereld van conversieoptimalisatie en vertelt over wanneer je de website moet optimaliseren en wanneer je kunt beginnen met personaliseren.

Henk denkt los van technologie. Zijn insteek is: optimalisatie. Een deel daarvan kan zijn: personalisatie. Hij vertelt dus wat je op orde moet hebben als marketeer wil je optimalisatie doen en dan zeker personalisatie.

Voordat Willem Rossieau bij GX Software CEO werd, was hij succesvol salesdirecteur en lid van het MT

Willem stond aan de basis van de groei die het bedrijf in de afgelopen tien jaar doormaakte. Hoewel het hoofdkantoor van GX gevestigd is in Nijmegen, behoren enkele Eindhovense iconen tot hun klantenkring, zoals PSV, Fontys en Signify (Philips Lighting). Volgens Willem is data het nieuwe goud: “Maar, hoe delf je het?”. Relevanter communiceren leidt tot hogere klanttevredenheid, betere conversie en meer omzet. Simpel toch? Zo willen we bijvoorbeeld allemaal een 360 graden klantbeeld. Waarom is dat zo lastig? Willem brengt de lastige uitdagingen onder de aandacht, behandelt praktijkcases en vertelt je tot slot hoe de obstakels weg te nemen.

Marketplaces

27 mei 2020

Rob Smets (SEA en Marketplaces consultant Happy Idiots) – Introductie Marketplaces

Rob is al een paar jaar SEA en Marketplaces consultant bij Happy Idiots. Hij trapt deze webinar af met een uitgebreide introductie over Marketplaces. Wat zijn Marketplaces? En wat is de invloed van Marketplaces op het e-commerce landschap?

Niels Aben (Director E-commerce Dorel Juvenile) – Klantervaring Marketplaces Dorel Juvenile

Niels is ongeveer 15 jaar actief binnen e-commerce, zowel aan de retail- als merkenkant. Afgelopen jaar stapte hij over van Philips naar Dorel Juvenile (o.a. Maxi-Cosi). Daar is hij commercieel verantwoordelijk voor alle e-commerce kanalen. Marketplaces zijn dan ook een van de belangrijkste pijlers binnen de e-commerce strategie van Dorel Juvenile. Niels deelt graag zijn learnings en ervaringen hiervan. Hoe haal je de beste resultaten met Marketplaces? En hoe richt je je organisatie in?

Rob Smets

SEA & Marketplace Specialist, Happy Idiots

Niels Aben

Director E-commerce bij Dorel Juvenile

Amanda Marochko

Head of Strategic Partnerships bij Buffer

Jojanneke van den Bosch

E-learning Consultant and Creative Innovation Mentor bij Jojanneke Creative Perfomance

Digitaal communiceren tijdens covid-19

1 april 2020

Amanda Marochko Head of Strategic Partnerships bij Buffer

Online communiceren, hoezo lastig? Bij Buffer werken 85 medewerkers verspreidt over 15 landen al járen vanuit huis! Voor Buffer, en dus ook voor Amanda en Eduardo, is dit business-as-usual. Zonder kantoor komen ze enkele keren per jaar fysiek bij elkaar. En dat werkt voor Buffer perfect! Amanda en Eduardo geven je tijdens het webinar inzicht in hoe en waarom online communiceren bij Buffer zo goed werkt. Bovendien nemen ze je mee in de waarden, rituelen en gebruiken van online communiceren.

Jojanneke van den Bosch E-learning Consultant and Creative Innovation Mentor bij Jojanneke Creative Perfomance

Jojanneke van den Bosch heeft jarenlange ervaring met met talloze online tools. Sinds 2014 is ze actief in internationaal livestreaming video, inclusief 7-urige conferences met internationale sprekers. Jojanneke ziet het als haar morele taak om snelle kennis over online tooling voor thuiswerken te schenken aan iedere digital professional die nu door de coronacrisis thuis zijn komen te zitten, al dan niet werkend. Hiervoor richtte zij http://FijnThuiswerken.nl / http://NederlandWerkt.online op. Internationaal komt  http://EverybodyWorks.online beschikbaar. Persoonlijke zingeving zet zij in op het gebied van weeskinderen in Nederland (WeesWijzer, het boek ‘Zo, nu ben je wees’ en als spreker over dit onderwerp (TEDxDelft).

Join us!

and stay tuned!

Blijf als eerste op de hoogte van onze events.
We spammen niet, beloofd

Join our Digital community

Schrijf je in en blijf op de hoogte van onze events!

Bedankt!

We komen zo snel mogelijk bij je terug.