Deel dit event:
De wereld van digital commerce zit al jaren in een énorme stroomversnelling. We kopen méér en méér online, ook bij buitenlandse aanbieders en onze voorkeur gaat steeds vaker uit naar D2C kanalen. De zogenoemde ‘Direct-to-consumer’ kanalen, waarbij we kopen via directe routes, zoals marketplaces of via eigen merk kanalen zoals social media en de brandshop.
Hét moment om te bouwen aan een sterk merk
Marketplaces als bol.com, Amazon en Zalando worden steeds belangrijker. In plaats van Google vormen ze ons startpunt voor shopping. Tel daar de groei van social media platformen zoals Instagram en TikTok, die nu ook dienen als zoekmachines, bij op, en compleet is het pakket aan uitdagingen… én kansen! Want landsgrenzen vervagen en drempels zijn lager dan ooit. Veel merken, klein en groot, benutten deze D2C kanalen en bouwen internationaal gezien sterk aan hun merk. Nu is het jouw beurt!
Succesvol (internationaal) verkopen doe je zo
Maar hoe bouw je aan jouw D2C-merk in een wereld waar nieuwe kanalen en self service tools als paddenstoelen uit de grond schieten? Op 8 maart staat de nieuwe editie van Digital Wednesday 100% in het teken van Digital Commerce en D2C. Van onze sprekers leer je hoe jouw merk met de inzet van directe online kanalen succesvol (internationaal) verkoopt, wat je daarvoor nodig hebt én hoe je bouwt aan je merkbekendheid. Aan het einde van de avond heb jij de tips en tricks in huis om de Direct-to-Consumer markt te veroveren.
Deel dit event:
Altijd up-to-date over de laatste digital trends en het snel veranderende MarTech landschap.
Netwerken én van gedachten wisselen met vakidioten uit de marketing-, communicatie- en tech-sector.
Maak kennis met innovaties die mogelijkheden bieden voor digital (marketing) én pas deze zelf toe in de praktijk.
Leer van onze sprekers je hoe jouw merk met de inzet van directe online kanalen succesvol (internationaal) verkoopt, wat je daarvoor nodig hebt én hoe je bouwt aan je merkbekendheid.
Aan het einde van de avond heb jij de tips en tricks in huis om de Direct-to-Consumer markt te veroveren. Tot 8 maart!
Als er een kanaal is om je merk onder de aandacht te brengen bij een miljoenenpubliek dan is het Amazon wel. Niet alleen vanwege het gigantische bereik, maar juist ook vanwege de vele mogelijkheden die je hebt om dat succesvol te doen. Daniel Lachmann, Head of Marketplaces Netherlands, en Mathias Deceuninck, Account Manager, van Amazon Nederland vertellen je alles wat je hierover móet weten.
Eduard Brenninkmeijer is Head of Ecommerce & CRM bij Vitaminstore. De afgelopen jaren is hij verantwoordelijk geweest voor de online groei bij mooie merken zoals Paula’s Choice, AGU en natuurlijk Vitaminstore. Hoe haal je het meeste uit meerdere kanalen zoals je eigen brandstore én marketplaces? Wat is daarvoor strategisch, operationeel en organisatorisch nodig?
China keynote spreker en voormalig bol.com-strateeg John Lin weet als geen ander wat er in China op digitaal vlak speelt. ‘The East eats the West for breakfast in de platformeconomie’, aldus John. Een tipje van de sluier: online gaat in China vloeiend over in fysiek winkelen en digital commerce wordt daar al voor 50% gedreven uit social kanalen.
Dank aan deze geweldige partijen voor hun support aan Digital Wednesday
Interesse om een sponsor te worden? Laat het ons weten
Blijf als eerste op de hoogte van onze events.
We spammen niet, beloofd
Schrijf je in en blijf op de hoogte van onze events!
We komen zo snel mogelijk bij je terug.