Header Image

Agenda 2019

Onderstaand een overzicht van de komende thema’s.
Pin ons er niet op vast, het is mogelijk dat we toch voor een ander thema gaan, dit laten we dan op tijd weten!

In juli en december is er geen editie omdat we dan op vakantie zijn.

30 januari (English edition)
✓ Nieuwjaarsborrel & B2B Content Marketing met Doug Kessler (USA)

27 februari
✓ We fucked up the internet

27 maart
✓ Customer eXperience Optimization (CXO)

17 april
✓ De keiharde waarheid en lessen van lead management.

29 mei
✓ Award winning campagnes
Deze editie, een dag voor hemelvaart, stond volledig in het teken van inspiratie! Leun achterover en laat je inspireren door campagnes die uitblonken door resultaat en/of creativiteit. We delen snel de cases van Auping, Fuze Tea en ASML op het podium.

26 juni (English edition)
✓ Low code / No code
Low-code / no-code: building smart business applications with minimal manual coding and minimal investment in training and development. Leading research institutes such as Forrester and Gartner now also recognize the power of these platforms. Low-code / no-code is becoming more and more popular, but the platforms are available in all shapes and sizes. And that is the very heart of the matter: for what purpose do you use the different variants?

28 augustus
✓ Fake news
Sinds social media ons medialandschap is binnen gedrongen zijn de krant, televisie en radio al lang niet meer de enige nieuwsbrengers. En is het delen van nieuws ook niet meer alleen voor de journalisten. Iedereen kan zomaar een nieuwsbericht de wereld in slingeren en hoor en wederhoor behoren daarmee vaak tot het verleden. Kunnen we al het nieuws dan nog wel vertrouwen? Of het nu gaat om sensatie gedreven click-bait of om politieke propaganda, echt is nauwelijks meer van nep te onderscheiden. Terwijl we ons er bewust of onbewust wel door laten leiden. En als het nieuws al waar is, dan serveren de Tech-giganten ons met nieuws wat aansluit bij ons wereldbeeld en onze bubbel verder versterkt. Wat betekent dit voor onze idealen van een vrij internet? En tot slot de vraag, kan je je als merk hierop voorbereiden?

25 september
✓ Podcasting: eindelijk een medium dat mensen aandacht willen geven
De opkomst van de podcast past perfect bij de ontwikkeling van audio, wat – net als andere media – van lineair naar on demand verschuift. Veel verschillende genres, onderwerpen en formats. Keuze en vrijheid voor de luisteraar en ontzettend veel mogelijkheden voor makers, merken en adverteerders. We nemen je mee in de wereld van audio: hoe gaat de consument om met audio, wat zien we in gedrag, onderzoek en mediagebruik? Welke inzichten halen we daar uit die interessant zijn voor merken? Een snack- en zapcultuur (visueel) versus een betrokken en loyale luisteraar (audio)? Is de podcast een schaars type media dat nog wél met aandacht geconsumeerd wordt?

23 oktober (English edition)
✓ Digital Dutch Design Week: EXPLORING THE EDGES OF DIGITAL DESIGN
Learning from transformative thinkers and connecting with like-minded digital design lovers, Digital Wednesday provides a space where you’ll be challenged to push yourself in the creative process while drawing inspiration from examples thriving in the industry. During this (free!) event we discover and explore the beauty, process, craft and practice within digital design and arts. We present a speaker line up featuring creative leaders across various design disciplines.

27 november
Voice marketing