Header Image

Agenda 2019

Onderstaand een overzicht van de komende thema’s.
Pin ons er niet op vast, het is mogelijk dat we toch voor een ander thema gaan, dit laten we dan op tijd weten!

In juli en december is er geen editie omdat we dan op vakantie zijn.

30 januari (English edition)
✓ Nieuwjaarsborrel & B2B Content Marketing met Doug Kessler (USA)

27 februari
✓ We fucked up the internet

27 maart
✓ Customer eXperience Optimization (CXO)

17 april
✓ De keiharde waarheid en lessen van lead management.

29 mei
✓ Award winning campagnes
Deze editie, een dag voor hemelvaart, stond volledig in het teken van inspiratie! Leun achterover en laat je inspireren door campagnes die uitblonken door resultaat en/of creativiteit. We delen snel de cases van Auping, Fuze Tea en ASML op het podium.

26 juni (English edition)
✓ Low code / No code
Low-code / no-code: building smart business applications with minimal manual coding and minimal investment in training and development. Leading research institutes such as Forrester and Gartner now also recognize the power of these platforms. Low-code / no-code is becoming more and more popular, but the platforms are available in all shapes and sizes. And that is the very heart of the matter: for what purpose do you use the different variants?

28 augustus
Fake news

25 september
Podcasting: eindelijk een medium dat mensen aandacht willen geven

23 oktober (English edition)
Digital Dutch Design Week

27 november
Voice marketing