Header Image

Dennis Messemaker & Maurice Beerthuyzen

@Efteling
Dennis-Maurice-Efteling

Dennis Messemaker – Optimalisatie team de Efteling
Maurice Beerthuyzen – Optimalisatiecoach bij de Efteling

Optimalisatie dankzij verwondering, onderzoek, creativiteit en doorzettingsvermogen

Efteling = Experience

Bij de Efteling zit customer experience in het DNA. Er was al aandacht voor customer experience en storytelling voordat deze begrippen voor de allereerste keer opdoken in de marketingliteratuur. Om de grote stroom bezoekers voortdurend te binden en te boeien, is het noodzaak de gasten te blijven verrassen in een wereld vol wonderen. Een sprookjesachtig goede gastbeleving blijven bieden, vraagt om het organiseren van continue optimalisatie dankzij verwondering, onderzoek, creativiteit en doorzettingsvermogen. De Efteling heeft deze uitdaging door vertaald naar een 9+ ervaring. Klanten dienen continu positief verrast te worden. Binnen de Efteling wordt er geoptimaliseerd middels growth hacks. Allemaal met als doel de conversie en vooral ook de digitale klantbeleving te verbeteren.

Hoe de Efteling dit doet, vertellen Dennis en Maurice op 27 maart, kom jij ook?