Header Image

Henk Bolhuis

Product specialist CRO Reprise

Henk Bolhuis helpt bedrijven met het bereiken van een frictieloze klantreis. Data en technologie zijn hierbinnen de grootste drivers en bieden mogelijkheden tot (conversie)optimalisatie en personalisatie. Maar, daar is niet iedere organisatie zomaar klaar voor. Henk neemt je daarom mee in de wereld van (conversie)optimalisatie en personalisatie. Twee onderdelen die nauw met elkaar verbonden zijn. Waar moeten organisaties aan voldoen om te starten met personalisatie? En wat zijn de randvoorwaarden voor een succesvolle aanpak?

Henk Bolhuis, CRO Product Specialist bij Reprise. Elke dag help ik bedrijven met het bereiken van een frictieloze klantreis op basis van data en onderzoek om meer omzet uit bestaande kanalen te halen. Samen met het UX & CRO Team van Reprise werkt Henk voor klanten zoals; Rabobank, Freo, Fietsvoordeelshop en HBM-Machines.

Technologie is vaak een grote driver om op basis hiervan te gaan personaliseren. Vele bedrijven willen personalisatie als technologie inzetten maar zijn hier echter nog niet klaar voor. Henk neemt je mee in de wereld van conversieoptimalisatie en vertelt over wanneer je de website moet optimaliseren en wanneer je kunt beginnen met personaliseren.

Henk denkt los van technologie. Zijn insteek is: optimalisatie. Een deel daarvan kan zijn: personalisatie. Hij vertelt dus wat je op orde moet hebben als marketeer wil je optimalisatie doen en dan zeker personalisatie.