Header Image

Ine Stultjens & Luke Janissen

Koninklijke Auping / Greenhouse
auping ine stutjens luke janissen

Ine Stultjens
Marketing & Communication @ Koninklijke Auping

Als verrijking op de merkcampagne ‘Auping. Met liefde.’ ontwikkelden Auping en Greenhouse een innovatief én interactief bedtijdverhaal dat op je Google Home speaker aan te roepen is door ‘Hey Google, praat met Auping’ te zeggen. Met deze toepassing van long form content verrijkt Auping een liefdevol moment tussen ouder en kind met de nieuwste voice technologie.

Er wordt wel eens sceptisch gereageerd op deze voice technologie en de waarde daarvan. Koninklijke Auping en Greenhouse Conversational tonen in deze case aan dat je door leren en experimenteren met de inzet van voice een unieke gebruikerservaring kan creëren die een beetje ‘magie’ kan toevoegen aan routinemomenten.

https://www.linkedin.com/in/inestultjens/

Luke Janissen
Conversational Designer bij Greenhouse

Binnen Greenhouse durf ik mijzelf de expert op het gebied van conversational interfaces te noemen. In mijn dagelijkse werkzaamheden houd ik mij bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van conversational interfaces, waarbij er op dit moment een sterke focus ligt op de ontwikkeling van Google Actions voor de Google assistant. In het afgelopen jaar ben ik o.a. betrokken geweest bij projecten voor Auping en ING.

https://www.linkedin.com/in/luke-janissen-403176bb/