Header Image

Werner van Beusekom en Gijs van Wanrooy

Werner van Beusekom en Gijs van Wanrooy

Who is accountable? Sales, marketing en communicatie op één lijn

Werner van Beusekom
Brand & business strateeg, co-founder, NOZW Consulting, auteur
Gijs van Wanrooy
Marketing & Business Development, Hutten

Als auteur van het het boek ‘Who is accountable’ heeft Werner van Beusekom een model opgezet wat het silodenken en -handelen tussen sales, marketing en communicatie (SAMACO) moet opheffen. De reden hiervoor was heel simpel; er zijn nog maar weinig commerciële bedrijven die het goed aanpakken. Om input voor het boek te krijgen, heeft hij o.a. Gijs van Wanrooy van Hutten geïnterviewd. Binnen Hutten zijn ze al op weg naar een verbetering van de samenwerking tussen sales, marketing en communicatie. Tijdens deze Digital Wednesday wil Gijs graag delen hoe ze bij Hutten de sales, marketing en communicatie zo optimaal mogelijk laten samenwerken.

Download hier de handout ‘SAMACO JOURNEY’