[vc_row][vc_column][vc_column_text]Onderstaand een overzicht van de komende thema’s.
Pin ons er niet op vast, het is mogelijk dat we toch voor een ander thema gaan, dit laten we dan op tijd weten!

In juli en december is er geen editie omdat we dan op vakantie zijn.

31 januari
✓ Nieuwjaarsborrel
Heb jij met ons mee geproost in IGLUU op een nieuw digitaal jaar? Valtech zorgde voor de lachfactor met Marlon Kicken en de Digital Experiences. Dankzij Bavaria mochten we heerlijk netwerken onder het genot van een drankje en een hapje.
> bekijk hier de compilatie

28 februari
✓ Digital & AR
Een inspirerende avond over de (on)begrenzende mogelijkheden van AR en VR samengevat door Fleur Stiels van Dutch Rose Media, Jos Westerkamp van Twnkels en Stephan van den Brink van Manus VR
> bekijk hier de compilatie

28 maart
✓ Influencer marketing
Een boeiende avond met Cloé Alyshea (digital creative), Leroy van Limbeek en Marco Wallenburg (Dept Agency) en Tim van der Wiel (GoSpooky). Wat we geleerd hebben deze avond? Iedereen die mensen weet te boeien en aan zich weet te binden, kan anderen beïnvloeden. En dat is iets waar merken graag op inspelen.
> bekijk hier de samenvatting

18 april
✓ Marketing automation
Marketing Automation. Het is een buzz woord, maar velen hebben geen idee wat het doet of wat het voor nut heeft en als je het eenmaal hebt, hoe je er waarde mee genereert. Maar na deze bijzondere avond zijn er volop ideeën voor een hogere conversie!
> bekijk hier de compilatie

30 mei
✓ Campagnes
And the nominees are…Succesvolle campagnes van Brabantse bodem. In april en mei van elk jaar worden traditioneel getrouw weer verscheidende digital awards uitgereikt. Denk hierbij aan de ADCN, Spin en de Dutch Interactive Awards. Deze awards worden uitgereikt door vakjury’s die elk beoordelen hoe creatief en effectief de verschillende ingezonden campagnes zijn. De onderliggende cases zijn erg leerzaam voor vakgenoten om te begrijpen wat een campagne en hoe je een campagne succesvol maakt. Ook dit jaar zijn er weer verscheidende nominaties uit Brabant. De sprekers namen je mee in hun case en deelden daarbij de best practices en learnings.

27 juni
✓ Gaming & Gamification
In een tijd waarin merken het steeds moeilijker vinden om aandacht te krijgen, hebben games geen enkele moeite: miljoenen investeren dagelijks vele uren met het winnen van wedstrijden, oplossen van puzzles of het bereiken van een volgende milestone. Waarom is het dan zo moeilijk om games en merken te combineren? Tot nu toe bleven deze twee werelden gescheiden, op het plakken van merkjes in games na. En het verkeerd toepassen van “gamification”. Maar ongemerkt worden steeds meer game principes toegepast in de wereld van business en merken. Op woensdag 27 juni vertelden vier sprekers over deze ontwikkeling. In het centrum Eindhoven, het hart van Gaming in Nederland.

29 augustus
✓ Blockchain
Terwijl de grote hype rondom de handel in Bitcoin weer wat is ingedamd, lijkt de innovatietrein rondom blockchain-technologie onverstoord door te denderen. Blockchain enthousiastelingen zijn het erover eens: blockchain zal in de nabije toekomst een grote impact hebben op de economie en daarmee een veelheid aan industrieën. Zaak dus om als professional en organisatie te investeren in kennis rondom de mogelijkheden, om zo de concurrentie voor te blijven. Michaël van de Poppe (BonSanca) gaf tijdens zijn presentatie inzicht in zijn leven als crypto trader en deelt lessen voor andere handelaren (in spe). Jack Klaassen (Macaw) Gaf antwoord op de vraag of blockchain een hype is of here to stay en gaf inzichten in de geschatte omvang van het domein en handvatten voor bedrijven om relevante oplossingen te omarmen. Paul Bessems (Weconet Blockchain Technologies) nam je in zijn verhaal mee in hoe je ervoor zorgt dat je als organisatie klaar bent om er mee aan de slag te gaan.
> bekijk hier de compilatie

26 september
✓ Siri! Alexa! – Voice marketing gaat nu echt beginnen
In Oktober is het dan zover: dan komen Google Home speakers met Nederlands op de markt. En als deze net zo populair zijn in ons land als in de US en de UK, dan betekent het dat er binnen 2 jaar honderdduizenden van dit soort voice-geactiveerde tools actief zijn. Nederlandse bedrijven zien de bui al hangen en zijn al een tijd bezig om te experimenteren – en te meten. En dat dit verder gaat dan “alleen maar een speaker met een stem”, dat is duidelijk: Google Assistant, Siri, Alexa: naar verwachting gaan deze intelligente assistants onze digitale wereld in korte tijd beheersen. Wat dit betekent – voor het online zoekgedrag, voor marketeers, voor communicatie en voor onze techniek – hebben we besproken. Sprekers waren Timo Snoek (product owner bij PostNL online), Lee Boonstra (sales engineer bij Google) en Twan Hurkmans (conversationalisal specialist bij de Greenhouse Group).
> bekijk hier de compilatie

24 oktober
✓ Digital & Generative Design

28 november
✓ War for talent[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]